micahela.blogg.se

Into the wild ;)

Jajamensan! Nu är jag på väg mot dem vilda värmlandsskogar! Första station blir Västerås där jag gör ett byte och sedan är jag inte framme förrän kvart i åtta!! :( hata bussar! :(
-men kära Michaela, om du ogillar bussar så, varför väljer du inte tåg då istället?
-kära du, jag sa precis "Värmlands vilda skogar" och i skogen existerar inga tåg!! :(
Menmen, jag riktar i alla fall in mig på att chilla galet, fast det är ju inte tillåtet för skolan :/ men vi får se hur allting blir. När jag kommer tillbaka till Enköping så har jag lovat bort mig till alkoholen och den kvällen måste jag dricka på mitt utseende då jag äger typ 99:- *sadface* men ut ska jag för då firar vi både min brors och hans tjejs födelsedag! :)

Btw, jag är värdelös på att packa! Två timmar innan bussen skulle åka så såg min väska ut som bilden nedan visar ;) men nu är det full och jag redo att möta någon snygging! ;)
-dröm vidare! Du sitter på en buss kära Michaela! :(

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: