micahela.blogg.se

Hej fluensa!!

Det suger att vara sjuk! På riktigt! Ibland önskar jag att jag var sjuk så jag kan få slippa skolan, what for?! Jag mår seriöst apdåligt nu och vill inget hellre än att få vara frisk och i skolan! :( jag har heller ingen kontroll till dvd'n så om jag skulle sätta igång twilight så skulle den automatiskt bli textad på danska. Nej tack! Kanske kan jag hitta en HDMI-kabel någonstans och styra filmerna från datorn, det hade varit Awesome!
Senare så får jag hoppas på, trots min sjukdom, att jag kanske får besök av en pojke. Jag blir seriöst som en 5-åring när jag blir sjuk, vill ha närkontakt och bara kramas, gärna somna i famnen på någon! Sånt är aldrig fel!

Min fina systerson som smittade mig.. Och hatar kameror ;) älskar den pojken ändå <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: