micahela.blogg.se

Welcome! I guess..

2013 är här och jag ska försöka mig på att blogga! Igen.. Får väl ta att börja med ett inlägg i veckan så får vi se om det händer något intressant och att jag kanske skriver mer ändå. Men mitt löfte nu är minst ett inlägg i veckan i alla fall!

Så vad har jag gjort hittills i år då? Första januari så var det bara chill efter att städat hela Sofias lägenhet och medan både Sofia och hennes "kusin" Evelina drog därifrån så stannade jag och Nadia kvar och sov där en natt till. Vi, Nadia och jag, hittade en tungpiercing som inte tillhörde någon, gjorde rent den i koksaltlösning och körde igenom den i mitt vänstra öra! Busigt! ;)
Andra januari så kom Sofia tillbaka och vi drog in till stan, jag köpte mig en 2mm töjningspiral som vi senare ersatte tungpiercingen i örat med. Jag bokade även en tatueringstid och fick en redan dagen efter! Så det blev att jag sov hos Sofia en tredje natt!
Tredje januari följde Sofia med mig för att se när min andra tatuering nålades fast i min arm. Detta skedde på exclusive tattoo i Karlstad och jag rekommenderar dem! Jag tror det var Johan han hette som tatuerade mig och han var stört rolig! Berättade bland annat om hur en annan kille i studion, hans kollega, hade fått sin snopp missfärgad blå! Killen som råkat ut för det blev inte det minsta generad, han var bara stolt! Haha! Oj vad vi skrattade Sofia och jag! Men Lite seriöst blev det ju när vi diskuterade fra-lagen också! De var roliga, duktiga och professionella! Minimum priset där är 1000:- . Jag var hur nöjd som helst efter mitt besök där!
Därefter har jag mest bara tagit det lugnt och planerat min nästa tatuering som kommer bli början på en sleeve (helarms tatuering) och den kommer bli så Awesome! Måste bara börja samla en massa pengar nu! Wish me luck! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: