micahela.blogg.se

Mitt Enköping <3

Idag var jag till syv på skolan och det blev bestämt att jag byter tillbaka till Enköpings gymnasieskola Westerlundska! Underbara liv! :D
Så imorgon måste jag bara ringa westerlundska för några basic frågor och sedan till Renée, min "styvmamma", pappa bör nog också veta, han måste ju beställa min resa! Så jag är kvar i Värmland nästa vecka men veckan därpå så är det Enköping som gäller! ;)

Annars då? Jo, på min fritid idag så har jag umgåtts med min fina vän Oskar! Så nu är det bara till att plugga lite inför ett tal jag ska hålla imorgon om åldersgränsen på Systembolaget! Känner mig inte ordentligt förberedd så det är som det brukar då! Problemet är bara att jag måste lämna in detaljerat om hur jag ska framföra mitt tal på bästa sätt för läraren ikväll! Så känner att jag ligger lite risigt till :s
PLUGGA!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: