micahela.blogg.se

Plötsligt händer det..

Under mina många levnadsår så har jag haft vänner som läser bloggar och har bloggat själva, något jag aldrig fattat vitsen med. Jag har aldrig kunnat se nöjet i att läsa bloggar, jag har försökt blogga själv.. men det dör liksom alltid ut. NU! Plötsligt händer det! Jag har börjat läsa bloggar! För det mesta är det Dessies blogg, är så avudsjuk på att hon har fått barn nu! Men jag tänkte iallafall såhär "Om jag nu lyckats finna nöje i att läsa bloggar så kanske jag kan finna ro i att skriva också! :)

Så låt oss återigen göra ett försök. Vad gör jag? Just nu sitter jag hemma och gör absolut ingenting! Har lov och är sjuk, gårdagens Tequila tog inte viruset ur min kropp, något jag hoppades lite på men ändå förstod att det inte skulle ske. Tragiskt :/ Ja, jag drack fem shots Tequila på en tisdag eftersom min lillebror nominerade mig på facebook. Ja, jag är tönt. Kände att jag inte ville köpa ut till en 17årig pojke, han skulle tjata sönder mitt huvud och min mamma skulle kväva mig långsamt. Efter att denna video lades upp på facebook så har jag plötsligt fått en massa vänförfrågningar, människor jag aldrig sett förr. Det är en knasig värld vi lever i.
Ska iallafall försöka ta tag i städningen av min lägenhet nu, kanske klä på mig också.. Antagligen så kommer det sluta med att jag ligger och kollar på film eller nördar Flappy bird.. Det återstår att se!
Se till att få en roligare dag än jag! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: