micahela.blogg.se

Livet blir vad du gör det till! ;)

Jodå, vattnet kom tillbaka igår och jag blev helt ren till slut ;) underbart! var ordet ;)
Blev att bråka med lite folk senare på dagen och det bara för att jag inte kunde följa "dennes" regler. Min älskade mamma gav mig då en spark i baken och fick mig att göra något kul istället för att gräva ner mig och eftersom jag hade blivit erbjuden alternativ från två fina pojkar så valde jag ett utav dem och hade roligt trots att det inte passade andra! :p
Idag blir det att träffa pojke nummer två då! Lite nervöst eftersom jag bara träffat honom en gång på fyllan förr! :o men det kan bli kul :) om han inte ställer in det! :o
Dags att stänga av hjärnan och kanske läsa boken som ska vara utläst på tisdag! ;) bjuder på en bild från igår och en från idag iaf :)

En dag måste vi alla växa upp och sluta ta skit när vi inte förtjänar det och istället lära oss att ha kul när det inte passar andra! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: