micahela.blogg.se

Fri tolkning! ;)

Det jag kommer skriva nu är helt sant, det kan jag satsa vad som helst i hela denna vida värld på! Jag berättar om min väldigt speciella måndagsmorgon med ett rent hjärta :)
Jag vaknade upp i en helt annan stad än Enköping, i en lägenhet jag aldrig varit i förr i en soffa tillsammans med en kille jag aldrig tidigare sett.. När jag tänker efter lite så fanns där vapen också..

Er tolkning lyder troligen ungefär såhär. Jag har supit mig aprak, träffat på någon kille ute och dragit med hem till hans kriminella lya.

Så här såg det egentligen ut. Jag drog hem till min syster i hennes nya lägenhet som jag aldrig tidigare varit i, lägenheten ligger btw inte i Enköping om ni inte förstod det ;). Killen i soffan var en kompis till henne och hennes kille och vi kramades inte direkt xp det var en sån där soffa med två längder, han sov på långsidan och jag på kortsidan ;) och vapnen då? Det var soft-air-guns ;)

Allt jag sa var sant, hur mycket han ni döma ut mig? ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: