micahela.blogg.se

I'm coming home!

Har suttit på en buss i två timmar snart på väg hem till Enköping igen som jag nu flyttar tillbaka till! Hjärta <3 ! Just nu står bussen still i Karlstad men vi börjar väl rulla snart igen :) min fantasi flödar, den enda sysselsättning jag har på bussen bortsätt från musik, Facebook och instagram, men fb och ig kan man ju inte gå in på hur ofta som helst heller.
Det finns gratis internet på swebus, yeay! Men istället har man en så värdelöst seg dator så det känns inte ens värt att ta upp den för att se på film. Men som sagt; min fantasi håller mig sysselsatt och på gott humör :)
Nu börjar folket flöda in. Från en i stort sett tom buss så kommer den väl nu bli smockfull gissar jag på. Hoppas jag får sitta ensam fram till Örebro i alla fall :)


Lycka med tanken på Enköping i huvudet <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: