micahela.blogg.se

Tjenare bloggen! Dafaq?

I den nya skolan, sundsta, i Karlstad som jag nu går i så har vi haft en "klassens jul". Julklapparna delades ut sista dagen i skolan då jag var "sjuk" så jag fick min idag istället och jag är helnöjd! Jag har ingen aning om vem som köpte den, men tack ändå! ^^
Tjejen som jag köpte till fick också sin idag och hon skrek av lycka då det var en matlåda med texten "det är insidan som räknas" på och så var den fylld med godis, hon hade varit jätte godissugen så.. Hörde dessutom någon säga att det var väldigt kreativt så det tar jag som bra kritik! :)
Vad fick jag själv då? Jo jag fick en sån där huvudmassage grej som gör att det ryser i hela kroppen och ett litet doftljus. Men det jag tror jag tycker är roligast är färgerna faktiskt! Jag är en grön och rosa tjej och massage saken var grön och ljuset rött. Close enough! :)

Picture at my new stuff! ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: