micahela.blogg.se

Trötter :(

Asså detta är verkligen sinnessjukt hur trött jag börjar bli! Hade det inte varit för min mens så skulle jag tro att jag är gravid!! Jag somnade vid 22-22:30 igår och hade sovmorgon till sju idag, drog mig till halv åtta. Nu har gladiatorerna precis börjat, det vill säga att klockan är strax efter åtta, och jag skulle kunna somna när som helst! :'(
Funderar på att kanske ta ett bad, bara för principen att jag fortfarande är tonåring och SKA vara vaken länge ;) nej juste.. En lång dusch får kanske duga..
Men låt mig tala om min alla hjärtans dag! :)
För första gången någonsin så fick jag något som inte var från familjen! :) jag fick en fin rosa ros av en pojke :). Någon timme senare så ringde min pappa mig och talade om att jag fått en lägenhet!! :D en tvåa som jag kan flytta in i den 1April!! Vilket skämt! :D
Detta var alltså den bästa alla <3-dag jag inte ens kunnat föreställa mig i mina drömmar!! :D
Lycka!! :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: