micahela.blogg.se

Kalas!

Och då menar jag inte kalas med alkohol, kalas med prinsess-/fjärils-/regnbågstårtor är det jag menar då! :D
Stort grattis till min fina brorsdotter Vanessa som nu är 4 år gammal! :) hon fick massor utav barbies and that kind of stuff, så nu är hon lycklig minsann ;) och massor utav beröm till flickans mamma som bakat otroliga tårtor! En utav dem är på bild här nedan ;)
Anyways, när kalaset väl var över så drog jag iväg med min äldsta syster och hennes tre söner hem, mellanbarnet som inte gillar att åka bil tyckte till och med att det kändes okej att åka en vända imorgon igen bara för att jag skulle sova hos de! Jag känner mig älskad ^^
Tack och Godnatt världen! Och återigen grattis Nessa ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: