micahela.blogg.se

Sova middag <3

Idag är det fredag, jag vaknade innan kl sex imorse och kunde inte somna om så min älskade mor tillät mig att sova middag en halvtimme! :) den halvtimmen råkade bli två timmar..
Det fanns en tanke om att två systrar och ett barn skulle komma hit idag så alla vi kunde åka tillbaka till enköping imorgon (eftersom alla lördagsbussar verkar vara fullbokade) och jag kunde få vara med i firandet av min bror och hans tjej (som har/ska fylla år). Men nej. Så blev nu icke fallet, barn är lite klumpiga ibland och skadar sig tillräckligt för att inte kunna sättas i en bilbarnstol. Sånt är livet! :)
Istället blir det hemresa på söndag då, inväntar bara att pappa ska beställa biljetten. Kanske finns det en mening med allt detta! Jag vill verkligen tro det, tycker att det bör finnas en mening med allt som sker här i livet :)
Jag bjuder på en nyvaken Mickis iaf! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: